Uutinen

A-klinikka Oy:n palveluissa varotoimia koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi

Julkaistu 13.3., päivitetty 10.6.

Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuden varmistamiseksi palveluissamme noudatetaan varotoimia koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta haluamme edelleen tarjota palveluja ja hoitoa niitä tarvitseville.

Tulossa meille?

Kaikki toimipisteemme ovat avoinna ja palvelevat normaalisti koronavirukseen liittyvät varotoimet huomioiden.

Vastaanottokäynnille voit tulla toimipisteeseen. Halutessasi voimme pitää vastaanoton myös etänä puhelimitse tai videovastaanottona. Suosittelemme etävastaanottoa riskiryhmään kuuluville ja yli 70-vuotiaille. Jos sinulla on flunssan oireita, ethän asioi toimipisteessä. Voit peruuttaa ajan soittamalla asiakaspalveluumme 010 506 5550 tai suoraan omalle työntekijällesi.

Ryhmiä pidetään niissä toimipisteissä, joissa voidaan taata riittävät turvavälit. Sään salliessa ryhmät voivat kokoontua myös ulkotiloissa. Ethän tule ryhmään, jos sinulla on flunssan oireita. Katso tarkemmat tiedot ryhmistä toimipisteen sivulta.

Laitoshoitopalveluihin, kuten vieroitushoitoon, hakeutuessa lisätietoa saa asiakaspalvelustamme. Hoitoa pyritään siirtämään, jos potilaalla on flunssan oireita.

Läheiset voivat vierailla laitoshoito- ja asumispalveluissamme rajoitetusti. Ota aina etukäteen puhelimitse yhteyttä toimipisteeseen vierailusta sopimiseksi. Muita ulkopuolisten vierailuja ei toistaiseksi voida järjestää.

Toimipistekohtaiset tiedot löydät toimipisteidemme sivuilta.

Miten pidämme huolta turvallisuudestasi?

A-klinikka Oy:llä on määritelty toimintatavat koronavirustilanteeseen Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja viranomaisten ohjeisiin perustuen. Teemme yhteistyötä kuntien ja kaupunkien sekä alueellisten infektiolääkäreiden kanssa.

Hoitopalveluissamme noudatetaan huolellisesti lisätoimia ja ohjeistuksia potilastyötä koskien. Pidämme esimerkiksi erityistä huolta hygieniasta ja toimipisteiden pintojen desinfioinnista. Keskusteluvastaanotolla noudatamme kahden metrin turvaväliä.

Asiakaspalvelullamme on käytössä päivystävä lääkäri, jota se voi konsultoida korona-asioissa niiltä osin kuin se meille tulevien potilaiden osalta on tarpeen.

A-klinikka Oy:n hallinnossa ja tukipalveluissa tehdään mahdollisimman paljon etätyötä. Kokoukset ja tapaamiset yhteistyökumppaneiden kanssa järjestetään ensisijaisesti etäyhteyksillä.

Lisätietoja asiakaspalvelustamme

Tarvittaessa saat lisätietoja asiakaspalvelustamme 010 506 5550 ja [email protected] arkisin kello 8–18.

Puhelujen hinnat asiakaspalvelunumeroon 010 506 5550 kaikkialta Suomesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti (sis. alv 24 %). Puheluhinnat ovat samat kiinteän verkon lankaliittymästä ja matkapuhelimesta soitettaessa. Asiakaspalvelusta eteenpäin välitetty puhelu on lisämaksuton.

Älä jää yksin poikkeustilanteessa, myös useat järjestöt tarjoavat apua ja tukea. Kokosimme auttavia puhelimia ja muita yhteystietoja teemoittain.

A-klinikkasäätiön järjestötyötä koskevista muutoksista löydät lisätietoa säätiön sivuilta.