A-klinikan asumispalvelut jatkavat Hämeenlinnassa

Vastaanottohuone

A-klinikka Oy jatkaa päihdekuntoutujien asumispalvelujen tuottajana Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.

A-klinikka Oy valittiin päihdekuntoutujien asumispalvelujen palveluntuottajaksi Kanta-Hämeen hyvinvointialueen kilpailutuksessa. A-klinikka on tuottanut Hämeenlinnassa asumispalveluja pitkään, Sotkankadun yksikkö on ollut toiminnassa jo yli 10 vuoden ajan.

"Olemme erittäin iloisia siitä, että saamme jatkaa hyvää yhteistyötä Oma Hämeen kanssa. Vakiintunut yhteistyö sujuvoittaa palveluihin pääsyä kuntoutujille ja tukee palvelujemme kehittämistä”, sanoo A-klinikka Oy:n liiketoimintajohtaja Mikko Utecht.

Sotkankadulla sijaitseva A-klinikkakoti Hämeenlinna tarjoaa päihdekuntoutujille ympärivuorokautista palveluasumista, yhteisöllistä palveluasumista ja tuettua palveluasumista. Lisäksi A-klinikkakodissa on tilapäisen asumisen asunto.

”Yhteistyön tekeminen A-klinikka Oy:n kanssa mahdollistaa osaltaan päihdekuntoutujien asumispalvelujen kehittämisen vastaamaan asiakkaiden tuen ja palvelujen tarpeita nyt ja tulevaisuudessa”, Kanta-Hämeen hyvinvointialueen palvelualuepäällikkö Tanja Kannonmaa kertoo.

”Olemme iloisia yhteistyön jatkumisesta ja siitä, että voimme tarjota asiakkaillemme A-klinikan tuottamia laadukkaita päihdekuntoutujien asumispalveluja”, jatkaa Kannonmaa.

A-klinikkakodissa kuntoutujalla on mahdollisuus toipua turvallisessa asuinympäristössä ammattitaitoisen henkilökunnan ja yhteisön tuen avulla. Palveluihin hakeudutaan Oma Hämeen mielenterveys- ja päihdepalvelujen kautta ja kuntoutujalle valitaan sopiva palvelu yksilöllisen tuen tarpeen mukaisesti.

”Haluan kiittää A-klinikkakoti Hämeenlinnan henkilöstöä ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueen mielenterveys- ja päihdepalvelujen asumis- ja kuntoutuspalvelujen henkilöstöä jo aikaisemmin tehdystä ja tulevasta erittäin merkityksellisestä työstä yhteisten asiakkaidemme sosiaalisen hyvinvoinnin edistämiseksi ja tukemiseksi”, Tanja Kannonmaa sanoo.

Mikko Utecht, liiketoimintajohtaja, A-klinikka Oy, [email protected], p. 046 810 2070
Tanja Kannonmaa, palvelualuepäällikkö, mielenterveys- ja päihdepalvelut, asumis- ja kuntoutuspalvelut, Kanta-Hämeen hyvinvointialue, [email protected], p. 040 330 6619

A-klinikkakoti Hämeenlinna